نوشته شده توسط : ادمین

ستوران های زنجیره ای حاجی ساموری

یکی از غذاهای پر طرفدار در میان مالایی ها، ساته یا ساتِی است (Sate) این غذا که به شیوه ی کباب های ایرانی روی منقل و زغال درست می شود، شامل تکه های کوچک گوشت است (گوشت گاو، گوسفند، مرغ، خرگوش، جگر مرغ،و جگر گاو) که به سیخ های کوتاه چوبی کشیده شده اند  تور مالزی بهار 95 و با یک سس تند درست شده از فلفل قرمز خالص و یک سس شیرین درست شده از بادام زمینی و تکه های کوچک برنجی که به نحوی خاص پخته و فشرده شده است (به شکل مسقطی) و پیاز و خیار سرو می شود.اگر می خواهید به یکی از رستوران های محلی بروید و این غذای بسیار خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید، معروف ترین رستورانی که ساته های آن بسیار مشهور است، حاجی ساموری (Hj Samuri sate) است که شعب متعددی در مالزی دارد و یکی از اصلی ترین آنها در Kajang است (کنار استادیوم کجنگ). این رستوران دو طبقه، بسیار بزرگ است و غذا را خیلی سریع سرو می کند و البته غذاهای مالایی دیگری هم دارد.تور مالزی خرداد 95

رستوران های زنجیره ای چیلیز مالزی

اگر می خواهید یک غذای هیجان انگیز با طعم غذاهای غربی و نه مالایی نوش جان کنید، به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای چیلیز بروید، در اینجا شما می توانید غذاهای خوشمزه ای با دورچین های بسیار خوشمزه و هیجان انگیز بخورید و تقریبا برای هر دو نفر، یک غذا کافی است. برای مثال برای 3 نفر، دو غذا حتما کافیست (اگر یکی از افراد خانم باشد غذا زیاذ هم می آید!!) راستی! نوشیدنی های این رستوران "ریفیل" است و شما می توانید تا جا دارید، آبمیوه بخورید که شامل آب پرتقال و آب سیب، آب گواوا، انبه و گوجه فرنگی می باشد.سس سفید مخصوص این رستوران طعمی بین طعم ماست چکیده و خامه دارد که بسیار خوش طعم است. یعنی چون با ذائقه ما ایرانی ها جور است اغلب ایرانی ها این سس را سفارش می دهند. در مورد اینکه در این مکان باید از قبل جا رزرو کنید شک نکنید!روند جا رزرو کردن در شعبه میدولی مثلا به این شکل است که گردشگران تور مالزی خرداد 95 باید نیم ساعت تا یک ساعت قبل از تمایل به خوردن غذا، به رستوران بروید و اسمتان را بنویسید و بعد از خالی شدن جا به شما تماس می گیرند که می توانید برای میل نمودن غذا به رستوران مراجعه کنید!تور مالزی بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مالزی , رستوران های مالزی,بهترین رستوران های مالزی,ارزان ترین رستوران های مالزی,لوکس ترین رستوران های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

مراکز خرید تایلند

 

مرکز خرید نارای فند در بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز در تور تایلند تعطیلات تیر 95 خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب در تور لحظه آخری تایلند پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 

 

 ایمپوریوم یک مرکز خرید بزرگ و معروف برای خرید برندهای معروف دنیا می باشد.در تور تایلند 95 حتما از اینجا خرید کنید.در داخل این فروشگاه  یک سینما، سالن نمایشگاه، مراکز بازی کودکان و رستوران می باشد.مرکز خرید ایمپوریوم یک فروشگاه بزرگ است که در چند طبقه  ساخته شده است و دسترسی به آن با قطار هوایی بسیار آسان است. در داخل این مرکز تعداد زیادی از فروشگاهها را با مارکهای مختلف بین المللی میتوان در تور لحظه آخری تایلند  پیدا کرد. در داخل این مجموعه می توان انواع لباس،مبلمان، کفش و یا سایر مایحتاج مورد نیاز را به راحتی تهیه کرد.همچنین امکانات دیگری مانند کافی شاپ وسینما و…هم در آن وجود دارد.در این مرکز به دلیل قیمت مناسب اجناس تعداد بازدید کنندگان روزانه بیش از 100،000می باشد که نیمی از آنها مردم تایلند جوان ونیمی از آنها  بازدید کنندگان تور تایلند تعطیلات تابستان 95 از کشور های خارجی دیگر هستند.

 

مرکز خرید ایمپوریوم بانکوک

 

 

مرکز خرید اونیو در پاتایای تایلند یک مرکز خرید در فضای باز است که در اطرافش رستوران ، سینما، باشگاه بولینگ برای مسافران تور تایلند تعطیلات بهار 95 قابل مشاهده است . طراحی کاملا متفاوت این مرکز خرید از مراکز خرید دیگر می تواند یک گزینه جایگزین برای بازدید کنندگان تور تایلند که به دنبال لذت بردن از شیوه زندگی غیر پر سر و صدا در پاتایا هستند , باشد.یکی دیگر از چیزهایی که باعث شده است که  خیابان پاتایا توسعه داده شود وجود این بازار است چون مردم علاوه بر اینکه به این بازار می آیند از مکان های اطراف این بازار هم دیدن می کنند.در این فروشگاه مجهز  یک پارکینگ کوچک برای وسیله نقیله فراهم شده است تا با خیال راحت از امکانات این بازار در تور لحظه آخری تایلند  لذت ببرند.

 

مرکز خرید اونیو در پاتایا

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید تایلند, مراکز خرید تایلند,بازار های تایلند,پاساژهای تایلند, ارزان ترین مراکز خرید تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور مالزی اردیبهشت 95 می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد  همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد.  . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی بهار 95 به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است  .   

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی 

این هتل شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ،  لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگرانتور مالزی بهار 95 برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید .

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانانتور مالزی اردیبهشت 95 پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد.  امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند .

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

 


هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. خدمات دوستانه و صمیمانه کارکنان موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد این هتل شامل 100 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها تمیز و راحت است. هتل شامل مرکز آب گرم می باشد که در آن می توانید با ذهن، بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنید. يک صرافي و اتاق جلسه کاملا مجهز  نیز در هتل موجود است بنا به درخواست مسافرينتور مالزی بهار 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم که میهمانان تور مالزی اردیبهشت 95 می توانند از این امکانات بـه صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین اتاق هایی با امکانات مخصوص و مجهز ویژه معلولین در این هتل قرار دارد. این هتل به فکر خانواده ها نیز بوده است . سوئیت های ویژه تازه عروس هم در این هتل موجود است تا سفر ی به یاد ماندنی را در ذهن زوج های جوان بـه یاد بگذارد. علاقه مندان به ورزش هم می توانند در این سفر از امکانات وزشی این هتل بهره ببرند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 


هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافرانتور مالزی بهار 95 را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند.

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تور مالزی اردیبهشت 95 می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند.

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور مالزی اردیبهشت 95 می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد  همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد.  . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی بهار 95 به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است  .   

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی 

این هتل شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ،  لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگرانتور مالزی بهار 95 برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید .

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانانتور مالزی اردیبهشت 95 پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد.  امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند .

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

 


هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. خدمات دوستانه و صمیمانه کارکنان موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد این هتل شامل 100 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها تمیز و راحت است. هتل شامل مرکز آب گرم می باشد که در آن می توانید با ذهن، بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنید. يک صرافي و اتاق جلسه کاملا مجهز  نیز در هتل موجود است بنا به درخواست مسافرينتور مالزی بهار 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم که میهمانان تور مالزی اردیبهشت 95 می توانند از این امکانات بـه صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین اتاق هایی با امکانات مخصوص و مجهز ویژه معلولین در این هتل قرار دارد. این هتل به فکر خانواده ها نیز بوده است . سوئیت های ویژه تازه عروس هم در این هتل موجود است تا سفر ی به یاد ماندنی را در ذهن زوج های جوان بـه یاد بگذارد. علاقه مندان به ورزش هم می توانند در این سفر از امکانات وزشی این هتل بهره ببرند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 


هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافرانتور مالزی بهار 95 را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند.

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تور مالزی اردیبهشت 95 می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند.

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل هالیدی ویلا بیچ ریزورت اند اسپا لنکاوی مالزی

هتل چهار ستاره هالیدی در بهترین مکان پانتای تنگاه و در منطقه ی ساحلی شهر لنکاوی مالزی واقع شده است این هتل زیبا درای چشم انداز زیبای ساحلی می باشد و رستورانهای گوناگون و تریاها در اطراف هتل با چشم انداز دیدنی قرار گرفته اند.هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز،مرکز آب گرم،سونا ، جکوزی ، اتاقهای لوکس رو به دریا و سوئیتهای با باکن اختصاصی نیز هست.و همه ی اتاقها دارای امکانات مدرن و مجهز و استاندارد می باشند.تور مالزی نوروز 95

 


هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره در قسمت غرب شهر تانجانگ بلیکت قرار گرفته است و تا اسکله کوا بیست و پنج کیلومتر فاصله دارد هتل تانجانگ دارای چشم انداز زیبای خلیج بنگال، ساحل اختصاصی  با ویلاهایی در فضای سبز و جنگل رو به دریا و ساحل است اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی،چای ساز و قهوه ساز می باشند. فعالیت های ورزشی والیبال ساحلی،قایقرانی و سالن بدنسازی است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی ،دریایی و محلی را سرو می کند. تور مالزی زمستان 94


هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره در منطقه ی گلدن ترایانگل کوالالامپور مالزی واقع شده است.رستورانهای معروف ،فروشگاههای گوناگون ،مغازه ها و باشگاههای شبانه در اطراف هتل قرار گرفته اند.هتل دارای مرکز آب گرم،سالن بدنسازی،جکوزی،استخر کودکان ، زمین گلف و زمین تنیس می باشد.تور مالزی بهمن 94

 


هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کنار تفریحگاه بینتانگ و در کنار بازار پاویلون واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،استخر روباز،تلویزیون ال سی دی و پارکینگ رایگان است.اتاقها مجهز به سیستم چای ساز و قهوه ساز،حمام اختصاصی،سونا،ماساژ درمانی،سالن اسکواش،مرکز آب گرم و صرافی است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای مدیترانه ایی و آسیایی را ارئه میکند.کلوپ و تریای هتل با برگزاری موسیقی زنده از میهمانان پذیرایی میکند و تا  فرودگاه هتل پنجاه کیلومتر فاصله دارد.تور مالزی اسفند 94


:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف مالزی ,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

باغ دریاچه کوالالامپور مالزی

این باغ بزرگ شامل گونه های متفاوت و گوناگون گیاهی است که در توسط دریاچه کوالالامپور مالزی احاطه شده است .این باغ در کنار مجموعه جالان پارلیمان مالزی قرار دارد.و برگرفته از طرح آلفرد ونینگ انگلیسی در دهه هشتاد میلادی است.در این مکان تفریحی زمین های بازی ،مسیرهای پیاده روی،پارک پرندگان،قایقرانی،پارک آهوان و پروانه ها قرار دارند.تور مالزی بهمن 94

 


مسجد جامع کوالالامپور مالزی

مسجد جامع کوالالامپور مالزی

این مسجد که یکی از قدیمی ترین مساجد کوالالامپور مالزی است و در محل اتصال رودهای گومباک و کلانگ و منطقه ی تون پرا مالزی قرار گرفته است. این مسجد توسط معمار هوبوک در سال 1909 طراحی و ساخته شد .اولین نماز جمعه به دستور سلطان سلانگور در این مسجد مالزی برپا گردید.این مسجد در زمانهای قدیم به عنوان قبرستان مالایی ها بوده است.این مسجد به سبک مراکشی و مغولی و کمی اسپانیایی طراحی گردیده است.تور مالزی زمستان 94

 


ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون مالزی

 ساحل پورت دیکسون ( Port Dickson ) که به اختصار پی دی ( PD )  نامیده میشود معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی می باشد و یکی از سواحل پر طرفدار است برای افرادی  که می خواهند از شلوغی و گرما کوالالامپور فرار کنند. این ساحل تا کوالالامپور حدود یک ساعت فاصله دارد. این منطقه دارای خط ساحلی تقریبا صافی می باشد که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه گردیده و با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد زیبایی این منطقه را دو چندان می کند .

سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در این منطقه برای گردشگرانتور مالزی اسفند 94شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی قرار دارد و یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است .نزدیکی پورت دیکسون به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع، آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است. مجموعه ای از اقامتگاه های 5 ستاره و کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است از این رو اگر قصد اقامت در این ساحل را دارید نگران پیدا کردن جا نباشید، شما می توانید هتل هایی با قیمت های بسیار مناسب در نزدیکی این ساحل پیدا کنید . همچنین گرشگرانتور مالزی نوروز 95میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند و از بازی های آبی و ساحل آرام آن لذت ببرند. یک قلعه ی قدیمی به اسم Raja Jumaat که به قرن 19 تعلق دارد و بازسازی گردیده در 7 کیلومتری پورت دیکسون وجود دارد که گردشگران می توانند از آن هم دیدن نمایند.

مسیری که برای رفتن به ساحل پورت دیکسون از KL پیشنهاد می شود به شرح زیر است:

وارد اتوبان شمالی جنوبی شوید و از خروجی Port Dickson خارج شوید. بعد از Toll چراغ قرمز را سمت راست بپیچید و تابلوهای Port Dickson را دنبال نمایید، وارد اتوبان دیگری می شوید که از آن یا می توانید مستقیم به PD روید و هم به سمت Lukut خارج شوید

ساحل پورت دیکسون مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. در هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی قرار دارد و اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. داشتن فروشگاه های متعدد از امتیازات هتل محسوب می شود. سوئت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل وجود دارد تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی آبان 94 را به خود جلب می نماید.

از امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی می توان به : مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

 هتل لون پاین پنانگ مالزی

هتل لون پاین پنانگ مالزی

 

 

 

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی - Hotel Jen Penang - که قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است در شمار هتل های 4 ستاره مالزی قرار دارد و از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود. این هتل در مرکز Georgetown در مجاورت ساختمان KOMTAR بنا شده است. همچنین این هتل در نزدیکی مرکز خرید Prangin واقع شده است از این رو برای گردشگران تور مالزی 94 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک خاصی طراحی شده اند و به شهر مشرف هستند. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی آبان 94 سرو می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه می باشد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

از امکانات هتل می توان به استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای میهمانان تور مالزی 94 , سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... اشاره نمود.

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

هتل جن پنانگ مالزی

 

 

 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می آید. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیاری خوبی برخوردار است و در منطقه مثلث طلایی کوالالامپور در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته است از این رو گزینه ایده آلی برای گردشگران تور مالزی پاییز 94 محسوب می شود.  این هتل تا بسیاری از مراکز خرید مالزی نظیر سونگی وانگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور حدود 45 دقیقه رانندگی زمان می برد. اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون هایصفحه تخت و پخش دی وی دی , آشپزخانه مجهز شامل یک ماشین مایکروویو، توستر و لباسشویی و ... می باشند.

از امکانات هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی می توان به مرکز تناسب اندام , ماساژ , استخر در فضای باز , سونا  , اتاق جلسه و ضیافت , خشکشویی , صرافی , کرایه ماشین , پارکینگ خصوصی رایگان , فکس و کپی , اینترنت رایگان در فضاهای عمومی آن , اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری مالزی می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره ببرند و سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در این هتل تجربه نمایند. 

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل لون پاین پنانگ مالزی ,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین

تور مالزی مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر مالزی سنگاپور در سال 1937 تاسیس شده و به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت است به همین جهت باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور مالزی پاییز 94 شده است. در این مرکز خرید از لوازم الکترونیکی گرفته تا ساعت و لوازم آرایشی بهداشتی به فروش می رسد. در حقیقت در این مرکز خرید حراجی های بزرگ سنگاپور با بیشتر از 100 هزار عنوان در هر روز هفته مشغول فعالیت می باشند. گردشگران تور مالزی پاییز 94 می توانند لوازم مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت از مرکز خرید مصطفی سنتر تهیه نمایند.

 

 

تور مالزی مرکز خرید ان گی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید ان گی آن سیتی مالزی سنگاپور در قلب جاده اورچارد قرر گرفته است و دارای محوطه داخلی بسیار زیبایی می باشد. و قرار گرفتن این بازار وسط جاده باعث شده است که فضای بیرونی آن نیز دلنشین باشد. این مرکز خرید توسط فروشگاه تاکاشیمایا که در واقع گرداننده اصلی آن می باشد اداره می شود. در این مرکز خرید نام های تجاری مهم و مهوری مانند زارا , GUSEE و... به چشم می خورد. گردشگران تور مالزی مهر 94 می توانند در رستوران SANUR غذاهای اندوزی و در رستوران کریستال جید این مرکز خرید غذاهای چینی را نوش جان کنند. همچنین در این مرکز خرید گردشگران می توانند برای فرزندان خود از اسباب بازی های لگو (LEGO) بخرند. علاوه بر این در این مرکز خرید 130 فروشگاه دیگر مانند Chanel , Tiffany & co و... مشغول به فعالیت هستند و چندین رستوران زنجیره ای و بزرگترین کتاب فروشی آسیا نیز در این بازار وجود دارد. گردشگران تور مالزی آبان 94 در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند و از گردش در این مرکز خرید لذت ببرند.

 


:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

   آکواریوم کوالالامپور مالزی

یکی از مکانهای دیدنی و توریستی مالزی آکواریوم واقع در کوالالامپور است.این آکواریوم بزرگ مالزی شامل پنج هزار جانور دریایی است.و به صورت یک تونل شیشه ای با طول نود متر است.در این مجموعه نمایشگاههای گیاهان دریایی و جانوران آبزی بسیار دیدنی است.دارای برنامه های آموزشی نیز هست.همچنین برنامه ی زیبا  و دیدنی غذا دادن به کوسه ها هرروز از ساعت 15 آغاز می شود. خالی از لطف نیست که گردشگران تور مالزی مهر 94 از این آکواریوم دیدن نمایند.

 

 

 

 

برج های دوقلوی پتروناس مالزی

این برجهای دوقلو پتروناس مالزی از بلندترین برجها و آسمان خراشها در شهر کوالالامپور مالزی هستند.این برجهای دوقلو با آنتن های بالای آن به ارتفاع چهار صدو پنجاه و دو متر هستند. و تعداد طبقه های هر برج هشتادو هشت طبقه است و دارای هفتاد و هشت آسانسور در هر دو برج است.این 2 برج عظیم به وسیله ی بازار سوریا مالزی به هم متصل شده اند.و یک پل طبقه های چهل و یک و چهل و دو را به هم اتصال میدهد.طول این پل به اندازه ی پنجاه و شش متر و ارتفاع پل از سطح زمین صدو هفتاد و پنج متر هست.ساخت این برج از سال نودو پنج میلادی آغاز شد و در سال نود و هشت پایان یافت.
این برجها نماد پیشرفت مالزی است و نماد اصلی کشور مالزی محسوب می شود.برجهای دوقلو به سبب نزدیک بودن به نمایشگاه KLCC به اشتباه به این نام معروف هستند.شاید برای گردشگران تور مالزی پاییز 94 جالب باشند که بدانند این برجها برای اجرای مسابقه توسط ژاپنی ها و کره ای ها بنا شد.و بزرگترین برج در جهان محسوب می شوند.در پایین این برج آکواریوم دیدنی و زیبا و مرکز خرید سوربا که نسبتا گران است قرار گرفته است.و در طبقه ی بالای این برج فروشگاه بزرگ کتاب ،برج سینما و موزه ی هنری واقع شده است. بازدید از این برج توسط مسافران و گردشگران تور مالزی مهر 94 خالی از لطف نیست.

 

 

 

سواحل معروف پنانگ مالزی

در شمال پنانگ مالزی ساحلهای دریایی و زیبا قرار گرفته است که نام یکی از این ساحلهای زیبا با صخره های بزرگ و کوچک باتو فرینگی مالزی است.این ساحل با ورزشهای تفریحی و آبی یکی از ساحلهای بین المللی مالزی است.همچنین ساحلهای تلوک دیونگ و ساحل میمون در این منطقه هستند و برای شنا کردن می توانید به ساحل پاسیر پانجانگ مالزی که بیست و پنج دقیقه از بتونگ مالزی فاصله دارد بروید.

ساحل زیبای باتو فرینگی:

این ساحل چند قدمی جلوتر از جورج تاون مالزی قرار گرفته است.بسیار زیبا و تمیز است.این ساحل قدمت زیادی دارد هتلها و رستورانهای زیادی در اطراف این ساحل است و منطقه ای پربازدید و توریستی است.بازارهای شبانه و هتلهای اطراف که در بعضی زمانها ارزان قیمت هستند برای توریستها و گردشگران تور مالزی پاییز 94 بسیار مناسب است.

ساحل تلوک باهانگ:

این ساحل زیبای مالزی که غروبی تماشایی دارد و هتلها و ویلاهای زیبایی و روستاها و اسکله ی ماهیگیری در این ساحل بر زیبایی آن افزوده است و گردشگران تور مالزی مهر 94 می توانند لحظات خوشی را در این سواحل سپری کنند.

 ساحل تانجونگ بونگاه:

این ساحل که به ساحل جورج تاون مالزی نزدیک است دارای منظره ی سرسبز است و یکی از بهترین منطقه های مالزی است و دارای بهترین هتلها در این مکان ساحلی است که مسافران تور مالزی پاییز 94 می توانند در آن اقامت داشته باشند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

 

 

 

 

گنتينگ هايلندکوالالامپور مالزی

این مرکز تفریحی که پنجاه کیلومتر از کوالالامپور مالزی فاصله دارد و به مدت کمتر از یک ساعت طول می کشد.در ارتفاع دو هزار متر بالاتر از سطح دریا مالزی قرار گرفته است  و از مدرنترین مکانهای تفریحی مالزی است.بیشتر مردم و گردشگران تور مالزی مهر 94 شبها به این مکان تفریحی می روند و دارای امکاناتی از قبیل دیسکوهای بین المللی کلاسیک،فرنچ بال،تای سای،بلک جک و ماشینهای اسلات است.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

هتل ریتز کارلتن کوالالامپور مالزی

هتل ریتز کارلتن کوالالامپور مالزی در منطقه ی مثلث طلایی کوالالامپور واقع گردیده است و در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد این هتل تور مالزی 94 دارای اتاقها و اقامتگاه های مجلل می باشد . در نزدیکی هتل مراکز خرید Bukit Bintang و Pavilion قرار دارد که تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله دارند همچنین  فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله ای 45 دقیقه ای با هتل دارد.

دیوار اتاق های هتل با دیوارهایی وسیع و مجلل که همگی از زمین تا سقف با شیشه کار شده اند طراحی شده است و منظره ای فوق العاده از بافت شهر کوالالامپو را برای شما به ارمغان می آورند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر، حمام کار شده با سنگ مرمر می باشند. از دیگر امکانات تفریحی، ورزشی هتل برای میهمانان تور مالزی می توان به استخر فضای باز و سالن ورزشی و سالن مخصوص ماساژهای درمانی و ماساژهای زیبایی اشاره کرد.

هتل شامل چندین رستوران است : رستوران Shock انواع غذاهای چینی، ژاپنی و غربی را برای میهمانان تور مالزی سرو می کند و رستوران چینی نیز همه روزه صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. در لژ لابی هتل نیز می توانید از نوشیدنی و موسیقی زنده لذت ببرید.

هتل ریتز کارلتن کوالالامپور مالزی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریتز کارلتن کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

پارک دریایی تانکو عبدالرحمن در کوتاکینابالو مالزی

پارک ملی «تانکو عبدالرحمان» در فاصله‌ی 3 الی 8 کیلومتری از «کوتا کینابالو» واقع شده است و مجمع‌الجزایری شامل 5 جزیره می باشد که مساحتی بالغ بر 5 هزار هکتار را شامل می‌شوند. این جزایر حدود یک میلیون سال قبل قسمتی از سرزمین اصلی بودند اما بعد از اتمام دوران یخبندان قسمتی از آن به زیر آب فرو رفته و جزایر فعلی برجای مانده اند.

برای سفر کردن گردشگران تور مالزی به این جزایر از اسکله‌ی قایق‌های مسافربری منطقه استفاده می‌شود.

اسامی این پنج جزیره عبارتند از : پولائو جایا ، پولائو مانوکان ، پائولا ماموتیک ، پائولا ساپی و پائولا سولوگ که پائولو جایا بزرگترین شان می باشد.

یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌ های این مجمع‌الجزایر، پوشش گیاهی و جانوری و همین طور دریایی موجود است. از دیگر شاخصه های این جزایر می توان به آب وهوای استوایی و زیبایی‌های بصری نیز اشاره کرد. طبق آمار وب‌ سایت توریسم منطقه، در سال 2012، حدود 400 هزار نفر از این جزایر دیدن کرده‌اند که بیشترین فعالیت‌ های مورد علاقه، شنا و ورزش‌های آبی، پیاده‌روی در جنگل‌های جزایر و بازدید از موزه علوم دریایی بوده است.

بازدید عمومی از مرکز تحقیقات اکولوژی دریایی واقع در منطقه فراهم است شما گردشگران تور مالزی 94 نیز می توانید از این مرکز دیدن نمایید

شنا کردن در آب‌های اقیانوس همواره خطرهای خود را داشته است. سعی نمایید در محل‌ های تعیین شده و به رعایت تمام نکات ایمنی به شنا بپردازید.

در بخش غربی جزیره جایا ، درست مقابل کوتا کینابالو ، مهاجران غیرقانونی سکونت دارند. از این رو با توجه به میزان بالای جرم و جنایت در این ناحیه، از نزدیکی به این ناحیه خودداری نمایید اگرچه خیلی جای نگرانی برای گردشگران تور مالزی نیست زیرا پلیس منطقه ، دریایی و زمینی ، به صورت مداوم در حال گشت‌ زنی در این منطقه می باشند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پارک دریایی تانکو عبدالرحمن در کوتاکینابالو مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ادمین
 

بازار مرکزی کوالالامپور مالزی

بازار مرکزی کوالالامپور یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این شهر می باشد. در حدود 50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور محسوب می شده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری می باشد. این بازار با داشتن فروشگاههای متعدد و مغازه خرده فروشی تعداد زیادی از خریداران و گردشگران تور مالزی را به خود جذب کرده است. بازار مرکزی  کوالالامپور بزرگ ترین بازار مواد غذایی تازه در شهر می باشد.

این بازار در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است و پس از آن تبدیل به مکانی برای درک فرهنگ ، هنر و صنایع دستی مالزی گردید. بیرون بازار مرکزی در کنار رودخانه، آمفی تئاتری قرار دارد که می توانید در آنجا عروسک گردانی ، اجرای رقص و موسیقی و دیگر برنامه های تفریحی مدرن را تماشا کنید. در داخل مرکز خرید نیز رستوران ها و کافه های زیادی موجود است که می توانید  در آن ها به خوردن غذاهای لذیذ و مورد علاقه خود بپردازید. مسافران تور مالزی 94 می توانند با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری نمایند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: بازار مرکزی کوالالامپور مالزی,مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد